Upravljanje radnim papirima(korporativni sektor)

Bolja pripremljenost veća učinkovitost.

Upravljanje radnim papirima

Za mnoge kompanije proces revizije može biti poprilično zahtjevan zadatak u smislu vremena i troškova. Biti bolje pripremljen znači da organizacije mogu izvući više iz postupka revizije uz istodobno efikasno upravljanje troškovima.

CaseWare pomaže kompanijama u postizanju veće učinkovitosti u području spremanja podataka i izvještavanju. Svaka informacija koja je dokumentirana automatski se sinkronizira ondje gdje je potrebna smanjujući time mogućnost pogrešaka i nekonzistentnosti. Također možete povezati informacije sa unosima za zbog lakšeg pristupa potkrepljujućoj dokumentaciji ukoliko se za istu postave pitanja ili zahtjevi u budućnosti.

Vaš tim može značajno smanjiti manulani rad povezan sa internim i eksternim revizijskim procesima istodobno povećavajući transparentnost, konzistentnost i kvalitetu kvalitetu stvorenih outputa informacija. Jedinstveni izvor podataka omogućuje vam također da provedete obimniju analizu provedenih operacija – čime dobivate točniji uvid koji vam omogućuje donošenje strateških odluka.

Prednosti

Učinkovita suradnja

Omogućite članovima tima učinkovitu suradnju na angažmanu u stvarnom vremenu bez obzira na lokaciju.

Smanjite pogreške

Iskoristite automatizaciju kako bi osigurali dosljednost podataka; kada izvršite adjustment, sve povezane stavke se ažuriraju.

Osiguran kontinuitet

Automatski prenesite podatke klijenta iz godine u godinu s ciljem osiguranja kontinuiteta i smanjenja količine posla.

Dostupnost podataka

Povećajte transparentnost angažmana i jednostavno povežite pitanja zadržavajući sve informacije angažmana i prateće materijale na jednom mjestu.

Učinkovita suradnja.

Nemogućnost suradnje na vodećim radnim papirima može stvoriti probleme upravljanja vremenom tijekom revizije.

CaseWare koristi tehnologiju SmartSyncTM kako bi članovi tima mogli surađivati na istom radnom dokumentu u stvarnom vremenu. Nema potrebe za čekanjam jer su informacije uvijek konzistentne i ažurne. Informacije su također dostupne svim članovima tima u bilo kojem trenutku, eliminirajući potrebu za čekanjem prijenosa datoteka, čime se olakšava pronalaženje datoteka.

Smanjite rizik od pogrešaka

Kada je kao dio postupka potrebna manualna izmjena, rizik od pogreške se povećava. Jedan ispravak može zahtijevati brojne promjene u drugim vezanim dokumentima koje naknadno treba dodatno provjeriti.

Uz CaseWare, nakon što izvršite adjustment, automatski se ažuriraju vrijednosti tamo gdje su one prikazane i povezane u sustavu – od bruto bilance do financijskih izvještaja. Sustav automatskih veza među podacima smanjuje rizik od pogrešaka i rasterećuje vas od dodatnog posla.

Informacije na dohvat ruke

Kada radite s velikim brojem datoteka, pronalaženje potrebnih informacija najbitniji je zadatak.

CaseWare pruža sve informacije o angažmanu na dohvat ruke. S jedinstvenim izvorom podataka, izravan pristup bruto bilanci i svim pratećim radnim dokumentima na jednostavan i brz način. To čini proces vaših aktivnosti potpuno transparentnim, s dokumentima koji su dostupni na upit. Pretraživanje dokumenata svedeno je na par klikova, umjesto višesatnog listanja papira.

Povećana učinkovitost na temelju konzistentnosti

Iskoristite proces automatskog kreiranja raznih dokumenata i analitičkih izvještaja vezanih uz vaše aktivnosti koji će vam omogućiti odličan pregled kako vaš rad napreduje. Iskoristite pregleda za donošenje boljih strateških odluka.

Podaci korišteni za spomenuti postupak mogu biti manulani stvoreni ili importirani iz velikog broja raznih računovodstvenih sustava.

Upravljanje radnim papirima rješenja

Potrebna rješenja

Working Papers

Dodatna rješenja

Connector

Audit

Cloud

Financials