Uz korisničku podršku postojećim klijentima po pitanju CaseWare aplikacija, CaseWare Adria nudi i dodatne usluge tehničke implementacije aplikacija ukoliko su ugovorene s klijentom, u području problema s kojima se korisnici često susreću obzirom na hardverske zahtjeve vezano uz O/S: intranet, backup, lokalno umrežavanje na terenu, instalaciji software, nudimo naše usluge kako slijedi:
– uslugu optimizacije sustava – bazirano na kontaktu s Korisnikom i što je moguće preciznijim informacijama o stvarnom stanju IT sustava,
– prijedlog optimizacije postojećeg sustava i prijenos know-how glede upotrebe hardware-a
– tehnička podrška pri instalaciji softwarea
Uz prethodno spomenute tehničke usluge, CaseWare Adria nudi i usluge edukacija i ospobljavanja za rad u softveru, pa i samim time pruža usluge edukacija korisnicima na više razina. Također na zahtjev korisnika održavaju se prilagođene edukacije u smislu onih područja koje korisnik posebno zatraži.