Audit PBC

Surađujte kao nikad do sada.

CaseWare Audit PBC je posljedni add-on u paleti aplikacija namijenjenih upravljanju zadacima u sklopu CaseWare Cloud platforme.

Ova aplikacija omogućava društvima i pojedincima besprijekornu komunikaciju s klijentima, sigurno upravljanje zahtjevima klijenata i pojednostavljen workflow prikupljanja informacija od klijenata.

Svako tržište je specifično samo po sebi i te kao takvo zahtjeva specifično prilagođenu aplikaciju(kao npr. Audit Croatia PBC, Audit Serbia PBC) koja se lako integrira s revizijskim desktop predlošcima prilagođenim svakom tržištu, a iste su razvijene od strane CaseWare Adria.

Slide 1 - poboljšana komunikacija s klijentom
Poboljšana komunikacija s klijentom

- Jednostavno upravljajte i pratite zahtjeve i dokumente klijenata
- Uskladite zahtjeve klijenata sa statusom angažmana
- Komunicirajte s klijentima na siguran način, u stvarnom vremenu i s jedne lokacije
- Odgovorite na zahtjeve individualno ili grupirajte zahtjeve u skupine
- Brzo i sigurno pošaljite potpisane i potkrepljujuće dokumente klijentu koristeći ugrađeni sustav upita

Slide 2 - integracija s postojećim platformama
Integracija s postojećim platformama

- Radeći direktno u angažmanu, korisnici su u mogućnosti kreirati i poslati zahtjeve za informacijama klijentu
- “Receive” ocpija sprema prihvaćene dokumente sa povezanim Cloud angažmanom i dodaje ih u Document manager unutar Working Papers
- Radite na angažmanu unutar jednog pretraživača - ugrađenog u Working Papers ili u zasebnom pretraživaču

Slide 3 - unaprijeđeni pregled
Unaprijeđeni pregled

- Jednostavno upravljajte radnim tokom te jednako tako i zahtjevima klijentima s automatskim praćenjem statusa
- Stvorite transparentnost s ažuriranjem statusa u stvarnom vremenu

Slide 4 - automatizirana prilagodba angažmana
Automatizirana prilagodba angažmana

- Prebacite vašu Bruto bilancu iz desktop angažmana u Cloud angažman koristeći CloudBridge
- Cloud angažman automatski prilagođava sekcije/upite za koja postoje stanja iz prebačene bruto bilance

previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow

Mogućnosti CaseWare Audit PBC

Centralizirani zahtjevi upućeni klijentima

S ugrađenim sustavom upita klijentima, cjelokupna komunikacija i potkrepljujuća dokumentacija sigurno se šalje, prima i sprema s ciljem jednostavnog upravljanja zahtjeva prema klijentima.

Feature-5-Customizable-Content

Prilagodljivi sadržaj

Prilagodljivi sadržaj koji se može koristiti kao takav po defaultu ili se prema potrebi može prilagoditi zahtjevima društva ili pojedinačnog angažmana

Feature-2-Request-Tracking

Praćenje zahtjeva

Status zahtjeva poslanog klijentu automatski će se ažurirati prema određenim događajima kroz cijeli angažman. Na primjer, ažuriranje statusa pokreće se ukoliko je određeni zahtjev klijentu ostao neispunjen ili ukoliko je klijent odgovorio na zahtjev.

Feature-3-Platform-Integration

Integracija s postojećim platformama

Radite na angažmanu koristeći ugrađeni Working Papers pretraživač(browser) ili vaš postojeći pretraživač. Pregledavajte Document Manager i Cloud angažman jedan do drugog unutar Working Papers.

Feature-4-Drag-and-Drop-Functionality

Funkcija zaprimanja

Pomoću jednog klika korisnici su u mogućnosti postaviti – na razini predloška – gdje će zaprimljeni dokumenti biti spremljeni i pohranjeni unutar Working Papers desktop angažmana.

Feature-6-Timed-Client-Requests

Vremenski raspoređeni zahtjevi klijentima

Učinkovito uskladite zahtjeve klijentima sa statusom angažmana. Ovo može biti izvršeno slanjem višestrukih, grupiranih zahtjeva odjednom, ili odgovaranjem na zahtjeve pojedinačno.

Da li ste zainteresirani vidjeti mogućnosti ovog proizvoda?

Demo za pregled nalazi se niže!

Zainteresirani ste saznati više ili isprobati demo verziju? Molimo vas da popunite obrazac niže te će vas naša odgovorna osoba iz CaseWare Adria kontaktirati u što kraćem roku.

 

 

Cloud rješenja

Potrebna rješenja

Cloud

Dodatna rješenja

Working Papers

Time

Connector