Kako vam možemo pomoći?

Korisnička podrška i edukacija

Uz korisničku podršku postojećim klijentima po pitanju CaseWare aplikacija, CaseWare Adria nudi i dodatne usluge tehničke implementacije aplikacija ukoliko su ugovorene s klijentom, u području problema s kojima se korisnici često susreću obzirom na hardverske zahtjeve vezano uz O/S: intranet, backup, lokalno umrežavanje na terenu, instalaciji software, nudimo naše usluge kako slijedi:

– uslugu optimizacije sustava – bazirano na kontaktu s Korisnikom i što je moguće preciznijim informacijama o stvarnom stanju IT sustava,
– prijedlog optimizacije postojećeg sustava i prijenos know-how glede upotrebe hardware-a
– tehnička podrška pri instalaciji softwarea

Uz prethodno spomenute tehničke usluge, CaseWare Adria nudi i usluge edukacija i ospobljavanja za rad u softveru, pa i samim time pruža usluge edukacija korisnicima na više razina. Također na zahtjev korisnika održavaju se prilagođene edukacije u smislu onih područja koje korisnik posebno zatraži.

 

Edukacije se mogu prema zahtjevu održavati:

On site – u prostorijama klijenta ili našim vlastitim prostorijama

Online – putem interneta, pomoću dolje navedenih servisa(poželjna dobra internet veza)

Pretražite detalje o proizvodu za koji želite pristup bazi informacija

Integracija Time i CaseWare Cloud

Ukoliko trenutno upotrebljavate Time 2013.00.60 ili noviju inačicu, možete integrirati podatke iz Time-a sa CaseWare Cloudom kako biste iskoristili nove funkcionalnost. U slučaju kada je Time integriran s CaseWare Cloudom, možete funkcije Time-a kao što je postavljanje vremena/troškova te postavljanje i upravljanje klijentima, osobljem i kontaktima direktno vršiti kroz CaseWare Cloud s bilo kojeg uređaja.