Rješenje Time

Manje rada veća učinkovitost.

Time

CaseWare Time pruža moćne alate koji vam mogu pomoći da budete produktivniji. S funkcionalnošću višekorisničkog rada u stvarnom vremenu nitko ne treba čekati za unos informacija o utrošenom vremenu, izdavanju faktura ili upravljanju potraživanjima. Automatizirani i jednostavni alati olakšavaju provođenje relevantnih analiza i upravljanje radnim tokom.

Sve informacije unesene u CaseWare Time kolaju do mjesta one lokacije gdje su potrebne, smanjujući potrebu za manualnim unosom. Postoji mogućnost povezivanja informacija s kalendarskih aplikacija i Working Papersa da se uskladi posao te da se niti jedan termin ne propusti ili zaboravi.

S mogućnošću potpune integracije rješenja Time s CaseWare Cloudom, upravljanje vremenom i troškovima postaje jednostavno. Gdje god da se vaši djelatnici nalaze, mogu pristupiti rješenju u stvarnom vremenu i evidentirati radno vrijeme i prateće troškove te upravljati klijentima i naplatom.

Prednosti

Procesi u stvarnom vremenu

Moduli Time i billing funkcioniraju u stvarnom vremenu – nema uploada ili naknadne obrade. Uneseni podaci automatski se prenose u modul naplate te druge relevantne lokacije.

VIšekorisnički rad

Omogućite svakome veću efikasnot kroz funkciju višekorisničkog rada. Više djelatnika može istovremeno evidentirati radno vrijeme, vršiti fakturiranje i upravljati naplatom potraživanja.

Provjereni alati za upravljanje

Povećajte učinkovitost organizacije posla koristeći mogućnosti upravljanja tokom rada, analize podataka, kontakta s klijentima te drugih korisnih e-mail značajki.

Kompatibilnost s cloudom

Odaberite mogućnost integracije rješenja Time s CaseWare Cloudom kako bi omogućili svojim djelatnicima unos podataka i upravljanje naplatom i potraživanjima neovisno o vremenu i mjestu.

Automatsko stvaranje dokumenata

Brzo izradite račune i druge dokumente pomoću automatiziranih funkcionalnosti i upravljajte pregledom, odobrenjem i distribucijom istih svojim klijentima na jednostavan način.

Integracija s kalendarom i angažmanima

Poboljšajte korisničko iskustvo i smanjite administraciju koristeći Cloud kako bi integrirali Time, Google kalendar i angažmane osiguravanjem automatskog praćenje tijeka rasporeda aktivnosti.

CaseWare Time

CaseWare Time ima sve što je potrebno za jednostavno i učinkovito upravljanje vašom organizacijom. Iskusite jednostavan unos radnog vremena i pratećih troškova, brzinski nadzor, poboljšano fakturiranje, brojna gotova izvješća i moćan alat za projektni management i managment upravljanja kontaktima.

Efektivnost neovisna o lokaciji uz CaseWare Cloud