Osigurajte da vi i vaš tim imaju najnovije informacije o klijentima sinkronizacijom radnih datoteka kako biste zadržali zamah dok ste na terenu.

Kako vaš tim za reviziju može učinkovitije raditi na lokaciji?

CaseWare SmartSync je moćan alat za spajanje CaseWarea koji omogućuje timovima za reviziju na različitim lokacijama da sinkroniziraju i ažuriraju svoj rad putem Cloud CaseWare, ali bez ograničenja da moraju biti na mreži 24 sata dnevno. Bilo da ste na mreži ili izvan mreže, na stranicama klijenta ili u zračnoj luci, SmartSync omogućuje suradnju s povjerenjem. Članovi tima sada mogu raditi i pregledati lokalne kopije klijentske datoteke u stvarnom vremenu, a svi podaci automatski se sinkroniziraju u pozadini.

Nova generacija revizijske suradnje

Povećajte učinkovitost

CaseWare SmartSync omogućuje članovima tima da rade na lokalnim kopijama klijentske datoteke u stvarnom vremenu, s tim da se svaka datoteka automatski sinkronizira u pozadini. Gubitak zamaha dok čeka da se članovi tima vrate u ured najnovijim informacijama bit će iskorijenjeni. Ako se ne možete prijaviti na internet cijeli dan, promjene će se ažurirati sljedeći put kada se spojite na mrežu. Dobijte zamah u svojim angažmanima za reviziju CaseWare AuditAdvanced with SmartSync ubrzava i pojednostavljuje vaš proces revizije. Članovi tima mogu aktivno surađivati ​​na istoj datoteci klijenta u stvarnom vremenu bez potrebe provjere datoteka ui van kada se vrate u ured. Putem CaseWare Cloud, SmartSync istodobno replicira sve promjene cijelog tima, pružajući svima sve informacije o angažmanu najnovijih informacija.

Radite zajedno – s bilo kojeg mjesta

Osoblje više nije potrebno povezati se s njihovim stolovima kako bi imalo posla. Bilo da ste online ili offline, SmartSync omogućuje suradnju s povjerenjem. Osoblje može više raditi na putu, a pojedinci iz više lokacija mogu raditi zajedno bez potrebe da budu na istom mjestu istodobno.