Uz poslovanje koje se sve više oslanja na tehnologiju, odabir odgovarajućeg financijskog softvera važan je zadatak računovodstvenim tvrtkama koje bi se mogli naći preplavljene izborom, a bez adekvatnog tehnološkog znanja kako bi imali potpunu procjenu njihovih mogućnosti i zahtjeva. Za manje, tvrtke bez IT odjela, da bi znale što tražiti pri svojim softverskim ulaganjima, zahtijeva i predznanje onoga što očekuju od njega i kako će im pomoći da dosegnu razinu produktivnosti i učinkovitosti kojoj streme. Sastavili smo kontrolnu listu koji govori o ključnim atributima financijskog softvera koji pomažu modernim revizorima i računovodstvenim stručnjacima ne samo da pružaju usluge, već da stvaraju dodatnu vrijednost klijentima i povečavaju njihovu konkurentsku prednost.   Pogledajmo deset stavki koje svaka kontrolna lista financijskih softvera mora sadržavati: Trošak: Vaša investicija bi vam trebala pružiti funkcionalnost potrebnu za ostvarenje učinkovitosti vašeg poslovanja. Kada se obvezujete za kupnju, morate znati što dobivate za novac. Obavezno procijenite svoje zahtjeve prema sposobnosti platforme da dostavi prave alate. To će u velikoj mjeri odrediti je li cijena cjenika proizvoda opravdana. Imajte na umu da najjeftiniji proizvod nije uvijek bolji izbor; kad ustanovite da sustavu nedostaje podrške, fleksibilnost i performanse, ukupni trošak vlasništva odjednom se eksponencijalno umnaža. Skalabilnost: kako se vaša tvrtka širi, morate znati da će i vaš softver porasti organski. Proširenje također može značiti servisiranje različitih vrsta industrije i može zahtijevati određene module i dodatke vašeg dobavljača, stoga provjerite jeste li razumjeli cijeli opseg njegovih mogućnosti prilagodbe na promjene u vašem poslovanju. Usklađenost: Nijedna praksa ne može si priuštiti kompromis u odnosu na regulativne i faktore usklađenosti. Angažirajte dobavljače sukladno ovim obavezama i procijenite dubinu njihova razumijevanja o tome koji su vaši zahtjevi za sukladnost. Intuitivno i jednostavno korištenje: Malo što predstavlja veći utrošak vremena od pretjerano složenih aplikacija. Niti svaki član osoblja posjeduje istu razinu tehnoloških znanja kako bi kretao kroz glomazne, složene sustave. To će dovesti do propuštenih rokova, uskih grla u radnim procesima i frustracije za vaše klijente i vaše poslovanje. Agilnost: Rješenja sljedeće generacije temelje se na oblacima i tehnološkim naprednim poslužiteljima podataka. Time se osigurava pristup resursima i snažnim alatima za uzajamni rad 24 sata dnevno. Posjedovanje vlastitih takvih sustava zahtijevaju značajna ulaganja u hardver i ljudske resurse koji mogu potkopati dugoročni povrat investicije. Kompatibilnost sustava: Kao što je često slučaj, tvrtke će imati različite kombinacije hardwerskih i softverskih platformi unutar svojih četiri zida, čime je kompatibilnost aplikacija postaje nešto teško upravljivo. Revidirajte svoje okruženje kako biste procijenili njegovu kompatibilnost sa srodnim aplikacijama koje vidite kao sredstvo kako biste osigurali maksimiziranje ulaganja i spriječili nekompatibilnost ili probleme loših performansi u daljnjem tijeku poslovanja. Podrška: Često se kaže da je softverski proizvod samo dobar kao podrška uz koju dolazi. Sustav podrške vašeg dobavljača treba posjedovati iskustvo i specijalizirano znanje o proizvodima i branši kako bi vam pomogao da najbolje iskoristite svoje ulaganje. To nadilazi rješavanje problema i trebalo bi obuhvaćati pomoć u ostvarivanju punog potencijala softvera. Integracija: Različiti sustavi su zlo bilo kojeg posla. Kada su podaci raspršeni i formati podataka nedosljedni, procesi se počinju usporavati i redundancija rasti. Centralizirani izvori podataka u unificiranoj aplikaciji donose povećanu učinkovitost, brži povrat i najvažnije, sretne klijente. Automatizacija: Ako postoji jedna pogodnost bez koje tvrtka ne može raditi bez danas, to je automatizacija redundantnih i ponavljajućih procesa. Srećom, softverski paketi danas su usmjereni na pojednostavljenje svakodnevnih administrativnih i operativnih procesa koji vrlo često uzrokuju kašnjenje. Iznesite to u raspravama s dobavljačima i ocijenite koliko su kvalitetne njihove ponude da ostvarite povećanu razinu učinkovitosti. Integritet podataka: Informacijska sigurnost u doba interneta stvari vrlo je aktualna tema vezana uz podatake u oblaku. Nemojte kompromitirati integritet podataka i angažirati svoje vršnjake na softverskim paketima koje implementiraju kako bi imali određeni osjećaj o tome koje razine integriteta podataka možete očekivati.

CaseWare: vaš partner u skladu, učinkovitosti i uspjehu.

  Izvor: CaseWare Africa